Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
معرفی مدیریت امور مالی دانشگاه::
مدیر امور مالی دانشگاه::
معاون امور مالی دانشگاه::
اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار::
اداره حسابرس داخلی و پایش عملکرد::
اداره حسابداری مدیریت (اداره اموال)::
اداره درآمد دانشگاه::
اداره دریافت و پرداخت::
اداره رسیدگی به اسناد مالی دانشگاه::
اداره امور مالی معاونت توسعه::
بایگانی امور مالی::
اخبار و اطلاعیه ها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: به اداره حسابرسی داخلی و پایش عملکرد مالی خوش آمدید ::
 | تاریخ ارسال: 1400/11/2 | 
 اداره حسابرسی داخلی و پایش عملکرد مالی :
 
شماره تماس پست سازمانی مدرک تحصیلی نام خانوادگی نام ردیف
۳۳۰۱۸۳۰۷ حسابرس داخلی کارشناس ارشد محمودی مسعود ۱
۳۳۰۱۸۳۰۶ حسابرس داخلی کارشناس ارشد محرمی حمید ۲
۳۳۰۱۸۳۰۵ حسابرس داخلی دکتری رستملو عباس ۳

شرح وظایف اداره حسابرسی داخلی و پایش عملکرد مالی ( حسابرسان داخلی دانشگاه ) :
  1. حسابرسی داخلی و بررسی عملکرد در زمینه هزینه های انجام شده ، درآمد های وصولی و وجوه دریافتی ، پیش پرداخت ها و علی الحسابها ، نقدینگی ها ، تنخواه گردانها و اعتبارات طرح تملک سرمایه ای وتنظیم گزارش نهایی جهت ارائه به مسئولین ذیربط.
  2. مطالعه و بررسی صورتجلسات ماهیانه و سالیانه واحد ها بر اساس مدارک مربوطه به منظور حصول اطمینان از رعایت رویه ها و قوانین و مقررات مصوب امور مالی و ارائه گزارش لازم به مسئولین ذیربط.
  3. انجام ماموریت های اداری لازم جهت بازدید از واحد های تابعه بمنظور بررسی در زمینه امور مالی با تکمیل چک لیست های مربوطه و تهیه مستندات حسابرسی
  4. راهنمایی و آموزش مسئولین امور مالی و حسابداران واحد ها بمنظور بهبود کمی و کیفی امور مالی واحد ها.
  5. بررسی لازم درخصوص تسریع جریان نقدینگی ها و وصولی ها و نیز بررسی هزینه های انجام یافته خارج از مقررات عمومی دولت.
  6. بررسی و حسابرسی تنخواه گردان واحد های حسابرسی و کارپردازی واحد های تابعه و موازنه های مالی بودجه جاری ، عمرانی ، درآمد های اختصاصی وسایر منابع .
  7. همکاری در نظارت بر تحویل و تحول مسئولین امور مالی واحد های تابعه با تهیه صورت جلسات مربوطه.
  8. حسابرسی و رسیدگی به پرونده های موردی واحد ها که توسط مراجع و سازمان های خارج از دانشگاه یا مراجع قضایی و مسئولین دانشگاه ارجاع می گردد.
  9. شرکت در جلسات و کمیسیون های مربوطه و ارائه نظرات کارشناسی در مورد مسائل مطروحه.
  10. نظارت و بررسی بر نحوه چگونگی نگهداری وجوه سپرده ها و کنترل موازنه مالی قبوض درآمد و تعرفه های درمانی واحد ها .
  11. تهیه گزارشات مالی لازم جهت ارسال به سازمان های نظارتی ذیربط.
  12. انجام یا مشارکت در تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت در رشته شغلی مربوطه و یا ارائه طرح و پیشنهاد بصورت سالانه که به تصویب مراجع ذیربط رسیده باشد.
  13. نظارت و بررسی  بر چگونگی مصرف اعتبارات و پیگیری های لازم در مورد جذب اعتبارات و علل عدم جذب آنها و ارائه گزارشات لازم به مسئولین مربوطه.
  14. بررسی و مطالعه صورت وضعیت ها و کنترل صورت حسابهای بانکی واحد ها و رفع مغایرت ها مربوط با بررسی مستندات و مدارک قانونی.
  15. شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی وبکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
  16. انجام سایر امور مربوطه طبق دستور ما فوق مطابق مقررات .






 
دفعات مشاهده: 1103 بار   |   دفعات چاپ: 48 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::