Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی مدیریت ::
فرم خام تفاهم نامه ها::
تخصیص ها::
بایگانی اطلاعات::
اخبار و اطلاعیه ها::
قوانین و دستورالعمل ها::
تماس با ما::
درمان::
::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: مدیر برنامه ریزی ، بودجه و پایش عملکرد ::







نام و نام خانوادگی:
  آقای موسی محمدی.
سمت:  مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد.
درجه تحصیلی:  کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی.
تلفن تماس:  ۰۲۴۳۳۰۱۸۱۱۸
پست الکترونیک:      Mohammadi۲۸۵yahoo.com
 
 - مدیریت برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد
از ابتدای شروع به فعالیت دانشگاه ،این مدیریت تحت عنوان مدیریت تشکیلات ، آموزش و بودجه برنامه ای در نمودار سازمانی دانشگاه ایجاد گردیده است و در سال های بعد با عنوان (مدیریت برنامه ریزی منابع مالی و بودجه)و در سال۱۳۹۱پس از بازنگری و تصویب نمودار سازمانی جدید توسط هیات امناء محترم دانشگاه، به (مدیریت برنامه ریزی ،بودجه و پایش عملکرد) تغییر عنوان داده است .
شرح وظایف:
۱- تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی جاری ،عمرانی ،اختصاصی در قالب اهداف و خط مشی های کلی دنشگاه ، با رعایت سیاست ها و ضوابط قانونی ابلاغی با هماهنگی و نظارت ریاست دانشگاه و معاونت توسعه مدیریت و منابع.
۲- تهیه و تدوین بودجه تفضیلی دانشگاه برای یکسال مالی با توجه به اهداف دانشگاه و با رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی.
۳- بررسی و مبادله تفاهم نامه داخلی واحدهای تابعه حسب تکالیف هیات امنای دانشگاه با رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی
۴- جمع آوری اطلاعات مربوط به عملکرد مالی واحد های تابعه دانشگاه در مقاطع چند ماهه و تجزیه و تحلیل آنها و تطبیق با تفاهمنامه داخلی و اعلام درصد مغایرت ها و ارائه گزارش نتایج آن به مقامات مافوق دانشگاه .
۵- تهیه گزارش وضعیت اعتبارات دانشگاه جهت ارائه به هیئت رئیسه در طول سال به منظور سیاستگذاری و اتخاذ تصمیمات لازم و ابلاغ آن به واحدهای تابعه دانشگاه .
۶- همکاری در  فعالیتهای مربوط به دبیرخانه هیات امناء از قبیل گردآوری آمار ، اطلاعات ، تکمیل فرم ها، تهیه گزارش عملکرد ، بودجه تفصیلی و سایر امور مرتبط .
۷- انجام کلیه امور مربوط به مصوبات سفرهای ریاست محترم جمهوری و پیگیری اعتبارات ، ابلاغ و تخصیص آن و تهیه گزارشات مربوط.
۸- اخذ اطلاعات پرداخت ماهانه از واحد ها و تدوین و گردآوری فرم های تجمیع هزینه ها جهت پرداخت به واحد های تابعه با هدف کنترل و نظارت بر هزینه کرد بهینه منابع مالی با رویکرد صرفه جویی در هزینه ها و همچنین کاهش تنخواه های موردی و تردد همکاران واحدهای تابعه به ستاد مرکزی دانشگاه .


 
دفعات مشاهده: 9221 بار   |   دفعات چاپ: 636 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 95 بار   |   0 نظر
::