۱- اجرای صحیح مقررات و آیین نامه ها و دستورالعمل ها و مصوبات مربوطه ۲-پیگیری نامه های ارجاعی از مقام مافوق و تهیه پیش نویس نامه های مربوطه در خصوص کارکنان ۳-صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از افزایش حقوق ، ترفیعات ، اشتغال ، ارتقاء طبقه و رتبه ، احتساب سوابق و بازنشستگی و غیره ۴-انجام امور مربوط به ورود وخروج کارکنان اعم ازثبت اطلاعات پرسنل جدید ، گرفتن گزارش ماهانه ، اعلام مانده مرخصی سالانه ۵-انجام امور مربوط به نیروهای جدید ( طرحی، جدید الاستخدام) اعم از ورود اطلاعات و صدور احکام و غیره ۶-انجام امور مربوط درخصوص فرایند انتقال و واریز کسور نیروهای بازنشسته اعم از بررسی پرونده از بابت بررسی سوابق غیررسمی (خدمت نظام وظیفه ، مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان ، خرید خدمت و پیمانی) ۷-ارسال کارکرد ماهانه کارکنان به امور مالی دانشکده ۸-انجام امور مربوط به سامانه های رشد، ارزشیابی، نقل وانتقالات ، مهندسی مشاغل و اتوماسیون اداری در خصوص کارکنان ۹-انجام کلیه امورات هیات علمی اعم از مکاتبات ، ورود و خروج و کارکرد ماهانه ۱۰-تکریم ارباب رجوع و همکاران ۱۱-انجام سایر امورمحوله از طرف مقام مافوق
|